Servis  & Podpora 9-17

Servisní služby a podpora - bezesmluvní vztah

Zákazníci bez platné servisní smlouvy - příjem objednávek na podporu a servis přijímáme v pracovní době, výhradně emailem. Jednotlivé požadavky jsou řešeny po vyřízení všech požadavků zákazníků se servisní smlouvou.

Váš požadavek popište v kontaktním formuláři nebo pošlete emailem na servis@vectron.cz

Servisní činnost:

  • zákazník neplatí žádný paušál
  • zákazník hradí servisní činnost a jízdné dle platného ceníku Vectron - BASIC
  • zapůjčení servisních pokladen a periferií dle platného ceníku Vectron - BASIC
  • servisní činnost mimo pracovní dobu pouze po předchozí dohodě */
    */ Pracovní doba 09 -17,00

Systémová podpora - bezesmluvní vztah

Systémová podpora:

  • základní servisní podpora je poskytována emailem v pracovní době
  • požadavky zákazníků jsou vyřizovány postupně, v rámci obsazenosti servisního oddělení
  • placená systémová podpora vč. EET
  • systémová podpora gastro skladu
  • vzdálená správa přes Vectron Connect, TeamViewer
    */ Pracovní doba 09-17,00

Nezávazná přihláška

Osobní informace

Informace

Odesláním elektronické přihlášky se k ničemu nezavazujete. Po přijetí Vaší přihlášky Vás budeme kontaktovat a domluvíme s Vámi další postup.

Přečtěte si plné znění podmínek.

Kontaktujte nás

Dotazy ohledně studia v zahraničí vám rádi zodpovíme!

Zavolejte nám!

Tel: 224 934 279, email:  info@studypoint.cz

Navštivte nás na adrese:

StudyPoint s.r.o.
Vrážská 238/ 8, 153 00 Praha 5

Pokud nás chcete navštívit v kanceláři, doporučujeme si schůzku rezervovat předem.

Otevírací hodiny: Pondělí - pátek od 9:00 - 17:00