Podpora 9-18

Telefonická podpora, vzdálená správa + sklad.

Služby pro vás!

Naše služby vám budou k dispozici pro každodenní potřebu vašeho provozu. Příjem objednávek na zákaznickou podporu přijímáme emailem 7 dní v týdnu/ 24 hodin denně. Podpora je zde pro vás v pracovní době od 9,00 do 18,00. Váš požadavek popište v kontaktním formuláři nebo pošlete na servis@vectron.cz

HOTLINE - zákaznická linka - číslo uvedeno ve smlouvě.

Servisní činnost:
• zákazník neplatí žádný paušál
• zákazník hradí servisní činnost dle platného ceníku Vectron – BASIC
• servisní činnost mimo pracovní dobu*/ pouze po předchozí dohodě

Systémová podpora:
• smlouva s měsíčním / čtvrtletním / ročním poplatkem
• placená systémová podpora vč. EET je poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• systémová podpora gastro skladu, poskytovaná v pracovní době*/ přednostně
• garance zásahu vzdálené správy v pracovní době
• získáte možnost vzdáleného zásahu zdarma
• pravidelný upgrade EET software zdarma

Nezávazná přihláška

Osobní informace

Informace

Odesláním elektronické přihlášky se k ničemu nezavazujete. Po přijetí Vaší přihlášky Vás budeme kontaktovat a domluvíme s Vámi další postup.

Přečtěte si plné znění podmínek.

Kontaktujte nás

Dotazy ohledně studia v zahraničí vám rádi zodpovíme!

Zavolejte nám!

Tel: 224 934 279, email:  info@studypoint.cz

Navštivte nás na adrese:

StudyPoint s.r.o.
Vrážská 238/ 8, 153 00 Praha 5

Pokud nás chcete navštívit v kanceláři, doporučujeme si schůzku rezervovat předem.

Otevírací hodiny: Pondělí - pátek od 9:00 - 17:00